loading...
مدیر عاشق
لایو بازدید : 0 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

بعضی اوقات چه قدر به سفر احتیاج داریم و این دقیقا چیزی ست که می تواند همه چیز را  تغییر بدهد ، برای دو روز به خودم استراحت دادم و رفتم شمال، کمتر به خاطر دارم اینهمه بهم خوش گذشته باشد، راستش دلم می خواست سفرم  مدت بیشتری ادامه داشت اما از آنجا که تمام چرخ های مملکت چرخش خود را با من هماهنگ می کنند احساس مسئولیت مانع شد و جمعه برگشتم، حال خوبی دارم و بعضی فکرهای خوب، شاید نوشتم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 81